Kako izvesti naročilo
Postopek oddaje naročila
- kot registriran uporabnik
Ko najdete želeni izdelek, kliknite »V KOŠARICO«.
Če ima izdelek več različic, boste morali pred dodajanjem v košarico izbrati določeno lastnost izdelka (barvo, velikost itd.)
Ko
izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu izpisalo potrditveno
besedilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Prav tako se v
potrditvenem besedilu pojavi povezava »košarica«, s klikom na slednjo
lahko vpogledate v košarico in preverite dodane artikle.
Vsebino svoje košarice si lahko ogledate tudi s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu zaslona, na katerem imate navedeno tudi število in skupno vrednost artiklov. Ko ste dodali želene artikle z oddajo naročila nadaljujete tako, da odprete košarico. V njej lahko zdaj dodate kodo darilnega bona ali kodo za popust, ki jih občasno objavimo na socialnih omrežjih. Po preverbi dodanih artiklov za nadaljevanje naročila kliknete »Na blagajno«. Sedaj se vam odpre polje za izbiro naslova plačnika in naslova za dostavo. Po vnosu oz. izbiri kliknete »nadaljujte«, odprlo se vam bo okno s podatkom o poštnini, ki znaša 3,5€, ne glede na težo in količino naročila do vrednosti naročila 70€ (izvzemajoč poštnino). Nad vrednostjo 70€ se vam odpre možnost za brezplačno poštnino. Kliknite na gumb »nadaljujte«, da se vam odpre okno za način plačila. Trenutno vam omogočamo samo plačilo po predračunu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj. Po potrditvi se vam bo odprlo okno s povzetkom naročila in končnim zneskom za plačilo. Prosimo, da ta preverite artikle dodane na seznam in končno vrednost naročila. V tej fazi lahko še vedno sami urejate celotno naročilo. Ko ste prepričani, da so na seznamu artikli, ki jih želite lahko kliknete »Potrdite naročilo«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povzetkom naročila.
V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na info@mojlump.si in z veseljem vam bomo pomagali.
- kot neregistriran uporabnik oz. gost
Ko najdete želeni izdelek, kliknite »V KOŠARICO«.
Če ima izdelek več različic, boste morali pred dodajanjem v košarico izbrati določeno lastnost izdelka (barvo, velikost itd.)
Ko
izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu izpisalo potrditveno
besedilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Prav tako se v
potrditvenem besedilu pojavi povezava »košarica«, s klikom na slednjo
lahko vpogledate v košarico in preverite dodane artikle.
Vsebino svoje košarice si lahko ogledate tudi s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu zaslona, na katerem imate navedeno tudi število in skupno vrednost artiklov. Ko ste dodali želene artikle z oddajo naročila nadaljujete tako, da odprete košarico. V njej lahko zdaj dodate kodo darilnega bona ali kodo za popust, ki jih občasno objavimo na socialnih omrežjih. Po preverbi dodanih artiklov za nadaljevanje naročila kliknete »Na blagajno«. Sedaj se vam odpre polje kjer lako izerete možnost nakupa kot gost. V tej točki se lahko tudi še registrirate in postanete registriran uporabnik. V kolikor izberete možnost nakupa kot gost se vam bo odprlo polje kamor morate vpisati svoje podatke za izdajo računa in naslov za dostavo. Po vnosu kliknete »nadaljujte«, odprlo se vam bo okno s podatkom o poštnini, ki znaša 3,5€, ne glede na težo in količino naročila do vrednosti naročila 70€ (izvzemajoč poštnino). Nad vrednostjo 70€ se vam odpre možnost za brezplačno poštnino. Kliknite na gumb »nadaljujte«, da se vam odpre okno za način plačila. Trenutno vam omogočamo samo plačilo po predračunu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj. Po potrditvi se vam bo odprlo okno s povzetkom naročila in končnim zneskom za plačilo. Prosimo, da ta preverite artikle dodane na seznam in končno vrednost naročila. V tej fazi lahko še vedno sami urejate celotno naročilo. Ko ste prepričani, da so na seznamu artikli, ki jih želite lahko kliknete »Potrdite naročilo«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povzetkom naročila.
V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na info@mojlump.si in z veseljem vam bomo pomagali.