Pogoji poslovanja


Pogoji poslovanja spletne trgovine mojlump.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in po Zakonu o izvensodnem reševanju potošniških sporov (ZIsRPS).

Spletna trgovina mojlump.si je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov končnim uporabnikom.


Podatki o podjetju

Lastnik in upravljalec spletne strani mojlump.si:

Silvester Muršec s.p.
Sv. Ana v Sl. goricah 3B
2233 Sv. Ana v Sl. goricah


Vpis v PRS opravljen na Ajpes izpostava Maribor pod številko 316-05-04000-2021
Matična številka: 8065608000
Davčna številka: SI37915703, DDV zavezanec
E-pošta: info@mojlump.si


Dostopnost informacij

V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

a) ime in sedež podjetja
b) kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) cene blaga in storitev, vključno z vsemi davki
e) časovna veljavnost ponudbe
f) pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
g) način plačila in dostave, vključno z rokom dobave ali izpolnitve
h) pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi


Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani spletne trgovine mojlump.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informacij glede statusa oddanega naročila, pošiljanja računov in ostale potrebne komunikacije v zvezi z oddanim naročilom.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine www.mojlump.si. Ponudnik osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informacih o naročilu, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Do podatkov imajo dostop le administratorji spletne strani mojlump.si, ki se zavezujejo, da le teh ne bodo posredovali nepooblaščenim osebam, razen v primeru izjemnega razkritja osebnih podatkov. Podatki, ki se zbirajo in hranijo v spletni trgovini www.mojlump.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.mojlump.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik -kupec sam. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi internetni strani . Kljub temu, pa se lahko zaloga artikla spremeni prej kot ponudnik uspe popraviti podatke na spletni strani. Zato bo ponudnik kupca obvestil o nastalih spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali omogočil zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si lasti pravico do vsebinskih in drugih sprememb brez opozorila ali razloga.


Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.mojlump.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.


Registracija

Vsak obiskovalec, ki se vpiše v sistem oz. registrira, pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, ter si izbere osebno geslo. Ti dve stvari določata ter povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Ko je registracija preko elektronske pošte potrjena s strani obiskovalca postane le ta uporabnik in pridobi pravico do vpogleda v zgodovino naročil in urejanja svojega profila.  Nakup oz. oddaja naročila je omogočena tudi neregistriranim uporabnikom (gostom).


Načini plačevanja


  • Plačilo po predračunu/ponudbi - po oddaji naročila kupec prejme podatke za plačilo.
  • Plačilo po povzetju - strošek naročila kupec poravna ob dostavi.


Cene

Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo na e-mail). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Postopek oddaje naročila

 - kot registriran uporabnik

Ko najdete želeni izdelek, kliknite »V KOŠARICO«.
Če ima izdelek več različic, boste morali pred dodajanjem v košarico izbrati določeno lastnost izdelka (barvo, velikost itd.)
Ko izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu izpisalo potrditveno besedilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Prav tako se v potrditvenem besedilu pojavi povezava »košarica«, s klikom na slednjo lahko vpogledate v košarico in preverite dodane artikle.

Vsebino svoje košarice si lahko ogledate tudi s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu zaslona, na katerem imate navedeno tudi število in skupno vrednost artiklov. Ko ste dodali želene artikle z oddajo naročila nadaljujete tako, da odprete košarico. V njej lahko zdaj dodate kodo darilnega bona ali kodo za popust, ki jih občasno objavimo na socialnih omrežjih. Po preverbi dodanih artiklov za nadaljevanje naročila  kliknete »Na blagajno«. Sedaj se vam odpre polje za izbiro naslova plačnika in naslova za dostavo. Po vnosu oz. izbiri kliknete »nadaljujte«, odprlo se vam bo okno s podatkom o poštnini, ki znaša 3,5€, ne glede na težo in količino naročila do vrednosti naročila 70€ (izvzemajoč poštnino). Nad vrednostjo 70€ se vam odpre možnost za brezplačno poštnino. Kliknite na gumb »nadaljujte«, da se vam odpre okno za način plačila. Trenutno vam omogočamo samo plačilo po predračunu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj. Po potrditvi se vam bo odprlo okno s povzetkom naročila in končnim zneskom za plačilo. Prosimo, da ta preverite artikle dodane na seznam in končno vrednost naročila. V tej fazi lahko še vedno sami urejate celotno naročilo. Ko ste prepričani, da so na seznamu artikli, ki jih želite lahko kliknete »Potrdite naročilo«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povzetkom naročila.

V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na info@mojlump.si in z veseljem vam bomo pomagali.


 - kot neregistriran uporabnik oz. gost

Ko najdete želeni izdelek, kliknite »V KOŠARICO«.
Če ima izdelek več različic, boste morali pred dodajanjem v košarico izbrati določeno lastnost izdelka (barvo, velikost itd.)
Ko izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu izpisalo potrditveno besedilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Prav tako se v potrditvenem besedilu pojavi povezava »košarica«, s klikom na slednjo lahko vpogledate v košarico in preverite dodane artikle.

Vsebino svoje košarice si lahko ogledate tudi s klikom na gumb v zgornjem desnem kotu zaslona, na katerem imate navedeno tudi število in skupno vrednost artiklov. Ko ste dodali želene artikle z oddajo naročila nadaljujete tako, da odprete košarico. V njej lahko zdaj dodate kodo darilnega bona ali kodo za popust, ki jih občasno objavimo na socialnih omrežjih. Po preverbi dodanih artiklov za nadaljevanje naročila  kliknete »Na blagajno«. Sedaj se vam odpre polje kjer lako izerete možnost nakupa kot gost. V tej točki se lahko tudi še registrirate in postanete registriran uporabnik. V kolikor izberete možnost nakupa kot gost se vam bo odprlo polje kamor morate vpisati svoje podatke za izdajo računa in naslov za dostavo. Po vnosu kliknete »nadaljujte«, odprlo se vam bo okno s podatkom o poštnini, ki znaša 3,5€, ne glede na težo in količino naročila do vrednosti naročila 70€ (izvzemajoč poštnino). Nad vrednostjo 70€ se vam odpre možnost za brezplačno poštnino. Kliknite na gumb »nadaljujte«, da se vam odpre okno za način plačila. Trenutno vam omogočamo samo plačilo po predračunu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s Pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj. Po potrditvi se vam bo odprlo okno s povzetkom naročila in končnim zneskom za plačilo. Prosimo, da ta preverite artikle dodane na seznam in končno vrednost naročila. V tej fazi lahko še vedno sami urejate celotno naročilo. Ko ste prepričani, da so na seznamu artikli, ki jih želite lahko kliknete »Potrdite naročilo«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povzetkom naročila.


V kolikor si po potrditvi naročila premislite, ali želite kakorkoli spremeniti naročilo nas prosim kontaktirajte na info@mojlump.si in z veseljem vam bomo pomagali.


Pogodba med kupcem in prodajalcem

Po potrditvi naročila prejme vsak kupec, ne glede na status registracije, potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in pogoji, ki se šteje kot pogodba. Registriranim kupcem je omogočen v profilu na spletni strani stalen pregled med vsemi oddanimi naročili. Prav tako prodajalec vsakemu kupcu omogoča, da mu na zahtevo kadarkoli posreduje pogodbo o nakupu. Za slednjo nam prosim pišite na info@mojlump.si.


Vračilo izdelka

OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@mojlump.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prodajalec se zavezuje, da bo nemudoma oz. najpozneje 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe potrošniku vrnil vsa prejeta plačila iz pogodbe v enakem plačilnem sredstvu, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporao drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zato ne nosi nobenih stroškov.


Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.  Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Priloga I Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP

Priloga II Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. OP)

Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih izdelkov (z imeni oz. podatki otrok)!

OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA


Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

 - Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.

Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@mojlump.si, kjer se bomo dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca bosta izpolnila tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


 - Če vam je naročilo dostavil DPD

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mojlump.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Dogovorimo se lahko tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Obvestite dostavljalca

  • Pošta Slovenije: v roku 30 dni od prevzema pošiljke na najbližji pošti.
  • DPD: v 7 koledarskih dneh od prevzema pošiljke na e-naslov info@mojlump.si.


Reklamacija

V primeru reklamacije nam na info@mojlump.si posredujte vaše kontaktne podatke, vrsto izdelka, opis napake, ter kopijo računa. O nadaljnjem postopanju Vas bomo obvestili. Reklamirano blago vrnite na naslov: Silvester Muršec s.p., Sv. Ana v Slov. goricah 3b, 2233 Sv. Ana v Slov. goricah.


Stvarna napaka

Trudimo se, da vam zagotavljamo le najboljše artikle, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Prijavo stvarne napake sporočite na info@mojlump.si


Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla:

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.


Spletno reševanje potrošniških sporov

Elektronska povezava na platformo za SRPS

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Izvajalec IRPS: Odvetnik Bojan Lakožič; Titova 2A, 2000 Maribor; bojan@odvetnik-lakozic.si; tel.: 02 251 53 70

Obveščanje in e-novice

Uporabnik – kupec se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo zlorabil ali posredoval .


Račun

Po plačilu vsakemu kupcu pošljemo račun v elektronski obliki na podan elektronski naslov. V kolikor želite račun v fiični obliki nas prosim o tem obvestite. Na računu je navedena cena, stroški pošiljanja in klavzula. Račun prosimo shranite v kolikor bi ga kasneje potrebovali.