Vračila in reklamacije
Vračilo izdelka
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago
za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh
od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@mojlump.si),
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku
dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega
sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prodajalec se zavezuje, da bo
nemudoma oz. najpozneje 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe
potrošniku vrnil vsa prejeta plačila iz pogodbe v enakem plačilnem
sredstvu, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno
zahteva uporao drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zato ne nosi
nobenih stroškov.
Potrošnik
mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni
količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je
njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik
sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno
potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik
odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti
in delovanja blaga.
Priloga II Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. OP)
Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali
zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih izdelkov (z
imeni oz. podatki otrok)!
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
- Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@mojlump.si, kjer se bomo dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca bosta izpolnila tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
Zahtevek
na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali
odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si,
da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
- Če vam je naročilo dostavil DPD
Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.
Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@mojlump.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Dogovorimo se lahko tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
Obvestite dostavljalca
- Pošta Slovenije: v roku 30 dni od prevzema pošiljke na najbližji pošti.
- DPD: v 7 koledarskih dneh od prevzema pošiljke na e-naslov info@mojlump.si.
Reklamacija
V primeru reklamacije nam na info@mojlump.si posredujte vaše kontaktne podatke, vrsto izdelka, opis napake, ter kopijo računa. O nadaljnjem postopanju Vas bomo obvestili. Reklamirano blago vrnite na naslov: Silvester Muršec s.p., Sv. Ana v Slov. goricah 3b, 2233 Sv. Ana v Slov. goricah.
Stvarna napaka
Trudimo se, da vam zagotavljamo le najboljše artikle, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Prijavo stvarne napake sporočite na info@mojlump.si
Napaka je stvarna kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla:
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.
Spletno reševanje potrošniških sporov
Elektronska povezava na platformo za SRPS
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Izvajalec IRPS: Odvetnik Bojan Lakožič; Titova 2A, 2000 Maribor; bojan@odvetnik-lakozic.si; tel.: 02 251 53 70